Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2010-12-15.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo (scany).
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-02-28.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Jolanta Zyskowska,
- adres e-mail - dyrektorpsp10@radomsko.pl,
- numer telefonu - 44 685 44 42 ,
- adres do korespondencji - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Makuszyńskiego 25, 97-500 Radomsko .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Szkoła posiada jedno główne wejście do budynku od strony ul. Makuszyńskiego 25. Po prawej stronie drzwi znajduje się podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Dzwonek znajduje się po lewej stronie drzwi na wysokości około 2 metrów.
Przed budynkiem szkoły znajduje się parking bez wyznaczonych miejsc dla niepełnosprawnych.
Szkoła nie posiada wind, ani toalet dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych.
Na teren szkoły mają prawo wstępu osoby z psem asystującym pod warunkiem, że pies będzie posiadać smycz, kaganiec oraz aktualną książeczkę szczepień.
W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu oraz online.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych